کمی صبر کنید

دومین شعبه کاون در مرکز تجاری مگامال افتتاح شد

دومین شعبه کاون در مرکز تجاری مگامال افتتاح شد

دومین شعبه کاون در مرکز تجاری مگامال افتتاح شد

افتتاح دومین شعبه خدمات در محل و شعب خودرو کاون دومین شعبه کاوندر غرب تهران آغاز به کار کرد تا شهروندان بیشتری بتوانند از خدمات سریع و مطمئن خودرویی استفاده کنند.
 شعبه جدید کاون در حالی در مجتمع تجاری ...

افتتاح دومین شعبه خدمات در محل و شعب خودرو کاون

دومین شعبه کاون در غرب تهران آغاز به کار کرد تا شهروندان بیشتری بتوانند از خدمات سریع و مطمئن خودرویی استفاده کنند.

شعبه جدید کاون در حالی در مجتمع تجاری مگامال در شهرک اکباتان واقع در غرب تهران افتتاح شد که چندی قبل نخستین شعبه از کاون در نیز شرق تهران و خیابان فرجام آغاز به کار کرد. در مدت کمتر از یکماه گذشته استقبال گسترده شهروندان از شعبه نخست نشان‌دهنده اعتماد شهروندان به کاون در راستای دریافت خدمات مطمئن و سریع خودرویی است.
دومین شعبه کاون در طبقه منفی 2 مگامال واقع در شهرک اکباتان قرار دارد و با بهره‌گیری از ‌دستگاه خدمات در محل، خدمات خودرو چون تعویض روغن موتور، تعویض شمع‌ ها، تعویض فیلترهای مختلف خودرو، تنظیم باد لاستیک‌ ها، دیاگ خودرو و غیره را در محل شعبه یا به صورت سرویس درمحل  مورد نظر مشتری به شهروندان غرب تهران ارائه می‌کند.
این در حالی است که اپلیکیشن کاون نیز بزودی برای سهولت بیشتر در اختیار مشتریان قرار گرفته تا با استفاده از این نرم‌افزار بتوانند سفارش‌های خود برای حضور نیروهای متخصص کاون را در محل مورد نظر ثبت کرده و دریافت کنند. شایان ذکر است پیش از این هم سایت کاون به نشانی  www.kaven.ir و مرکز تماس آن به شماره 23529529 در اختیار مشتریان قرار گرفته است.