کمی صبر کنید

سومین شعبه خدمات در محل خودرو و شعب کاون در مرکز تجاری صبامال افتتاح شد

سومین شعبه خدمات در محل خودرو و شعب کاون در مرکز تجاری صبامال افتتاح شد

سومین شعبه خدمات در محل خودرو و شعب کاون در مرکز تجاری صبامال افتتاح شد

سومین شعبه خدمات در محل و نمایندگی های کاون افتتاح سومین شعبه از مجموعه شعب شبکه خدمات در محلخودرو کاون در مرکز شهر تاثیر بسیار زیادی در کاهش سفرهای زائد درون شهری داشته و دیگر شهروندان مناطق مرکزی ...

سومین شعبه خدمات در محل و نمایندگی های کاون 

افتتاح سومین شعبه از مجموعه شعب شبکه خدمات در محل خودرو کاون در مرکز شهر تاثیر بسیار زیادی در کاهش سفرهای زائد درون شهری داشته و دیگر شهروندان مناطق مرکزی و جنوبی تهران برای دستیابی به خدمات در محل سریع و مطمئن خودرو مجبور به طی مسافت‌های طولانی تا رسیدن به تعمیرگاه مورد نظر نیستند. این مهم به ویژه به دلیل استقرار کاون در محدوده طرح ترافیک می تواند بسیار راهگشا باشد.

راه‌اندازی سومین شعبه از مجموعه سرویس در محل کاون در مرکز تجاری صبا با هدف پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های شهروندان به منظور دریافت خدمات مناسب خودرویی صورت گرفته است. شهروندان تهرانی می‌توانند خدماتی چون تعویض روغن، تعویض شمع‌ها، تعویض فیلترهای مختلف خودرو، تنظیم باد لاستیک‌ها، دیاگ خودرو و غیره را در شعبات استاندارد کاون درخواست کرده و بهترین خدمات را با کیفیت و قطعات اصلی دریافت کنند.

همزمان با افتتاح شعبه صبا مال کاون، از اپلیکیشن خدمات در محل خودرو  ویژه این مجموعه نیز رونمایی شد. این اپلیکیشن قابلیت های چون ثبت سفارش در محل و شعبات، مشاهده تاریخچه خدمات خودرو، یافتن نزدیکترین شعبه، مشاهده آنلاین قیمت محصولات و خدمات و نیز پرداخت آنلاین سرویس تعویض روغن در محل , تعویض لنت ترمز در محل  و... را دارد. این اپلیکیشن در وب سایت کاون و مارکت های مختلف قابل دانلود می باشد.

با راه اندازی این اپلیکیشن، شبکه خدمات در محل کاون نیز با رونق و قوت بیشتری به خدمت رسانی مشغول خواهد بود و شهروندان تهرانی میتوانند در هر نقطه از شهر تهران درخواست خدمات خودرو نمایند. سرویس خدمات در محل کاون هزینه ای اضافی نظیر هزینه ایاب و ذهاب برای مشتریان در بر ندارد.

دیگر خدمات کاون شامل :

شهروندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به منظور بهره‌گیری از خدمات خودرو کاون با مرکز تماس 23529529 تماس حاصل نمایند.