کمی صبر کنید

آغاز طرح رایگان عیب یابی انواع خودروها با دستگاه پیشرفته در شعبات و سرویس در محل کاون

آغاز طرح رایگان عیب یابی انواع خودروها با دستگاه پیشرفته در شعبات و سرویس در محل کاون

آغاز طرح رایگان عیب یابی انواع خودروها با دستگاه پیشرفته در شعبات و سرویس در محل کاون

کاون در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشتریان و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارش های پاییزی و اهمیت کنترل و بازرسی خودروهای سواری، طرح رایگان عیب یابی انواع خودروها با دستگاه پیشرفته در شعبات و سرویس ...

کاون در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشتریان و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارش های پاییزی و اهمیت کنترل و بازرسی خودروهای سواری، طرح رایگان عیب یابی انواع خودروها با دستگاه پیشرفته در شعبات و سرویس در محل را به اجرا درآورده است.

از دیگر مزایای این طرح رایگان، علاوه بر عیب یابی و دیاگ خودروهای سواری، کنترل و تست رایگان دینام و باطری است تا شهروندان در ادامه روزهای سرد سال، از بابت ایمنی خودروهای خود اطمینان خاطر پیدا کنند و نسبت به رفع ایرادات احتمالی خودرو اقدام نمایند.

عیب یابی و دیاگ خودرو به نوعی عملیات خطایابی توسط دستگاه مخصوصی گفته میشود که اطلاعات را از کامپیوتر خودرو استخراج میکند و بعد از آنالیز کدهای خطا موجود در آن، میتوان به ایرادهای جزیی و کلی خودرو پی برد. تقریبا تمام خودروهای امروزی که از سیستم انژکتور استفاده می‌کنند مجهز به یک کامپیوتر داخلی هستند که وظیفه ثبت و ضبط عملکرد همه دستگاه‌های الکترونیکی و مکانیکی خودرو را بر عهده دارد. تمامی فعالیت‌های الکترونیکی و مکانیکی خودرو توسط کامپیوتر خودرو کنترل می‌شود. دیاگ در واقع روشی است که می‌توان از این اطلاعات خام،  عیب‌های احتمالی خودرو را کشف و یا از بروز آنها جلوگیری کرد.

این طرح که در فاز نخست در شعبه شرق کاون واقع در خیابان فرجام غربی بین چهارراه حیدر خانی و خیابان آبگون پلاک 615 به اجرا در امده است، کلیه خودروهای سواری می توانند از مزایای طرح رایگان عیب یابی و دیاگ کاون بهره مند شوند. در ادامه کاون در نظر دارد که در سایر شعبات خود تهران یعنی شعبه مگا مال و شعبه صبا مال و همچنین ناوگان خدمات در محل نیز این طرح را به اجرا در آورد.

بیش از 20 خدمت نظیر تعویض روغن، تعویض لنت، تعویض باتری، خدمات لاستیک، تعویض انواع فیلترها، تعویض شمع، بازدید مایعات و... در سه شعبه کاون در خیابان فرجام، مجتمع های  تجاری صبا مال و مگا مال و همچنین سرویس خدمات در محل مورد نظر مشتری ارائه می شود. هیچ گونه هزینه ای بابت ایاب ذهاب از مشتریان خدمات در محل کاون دریافت نمی شود.

از جمله مهمترین ویژگی های کاون، پشتیبانی  از خدمات ارائه شده به مشتریان و همچنین تضمین اصالت قطعات می باشد. کاون تلاش می کند تا مشتریان با اطمینان خاطر از خدمات ارائه شده بهره مند شوند. سرعت در ارائه خدمات و کیفیت در آن از جمله اصول مهم کاون در امر خدمت رسانی به شمار می رود.

مرکز تماس، اپلیکیشن و وب سایت کاون روش های مختلف بهره مندی از خدمات می باشند و مشتریان می توانند به راحتی از قیمت شفاف قطعات و محصولات ارائه شده اطلاع پیدا کنند. امکان مقایسه قیمت با توجه به گستردگی و تنوع محصولات از دیگر مزایای کاون به شمار می رود.

گفتنی است مدت زمان اجرای طرح رایگان عیب یابی و دیاگ انواع خودروها با دستگاه پیشرفته در شعبات و سرویس در محل کاون محدودیت زمانی داشته و شهروندان تهرانی می توانند جهت راحتی بیشتر و رزرو نوبت از طریق شماره تلفن 02172417000 اقدام به هماهنگی های لازم نمایند.