کمی صبر کنید

شرایط ویژه برای دارندگان خودروی های ام جی

شرایط ویژه برای دارندگان خودروی های ام جی

شرایط ویژه برای دارندگان خودروی های ام جی

همکاری کاون و مدیا موتورز برای انجام سرویس های دوره ای در محل مشتری شرکت کاون همکاری مشترک خود را با شرکت مدیا موتورز نماینده رسمی خودروهایMG در ایران، جهت انجام سرویس های دوره ای خودروهای ام جی ...

همکاری کاون و مدیا موتورز برای انجام سرویس های دوره ای در محل مشتری

 

شرکت کاون همکاری مشترک خود را با شرکت مدیا موتورز نماینده رسمی خودروهایMG  در ایران، جهت انجام سرویس های دوره ای خودروهای ام جی در قالب خدمات در محل مشتری و شعبات ویژه آغاز نمود.

مشتریان خودروهای ام جی می توانند خدماتي چون تعويض روغن، تعويض لنت، تعويض شمع، تعويض انواع فیلترها، دياگ خودرو، تعویض باتری، تعویض لاستیک، بازدید مایعات، شارژ گاز کولر، بالانس چرخ، تنظیم باد و... را از طریق شعبات استاندارد کاون و یا از طریق ناوگان خدمات در محل دریافت نمایند. انجام هر یک از این خدمات نظیر  تعویض روغن در محل  می تواند نیازمند ساعت صرف وقت باشد.

مدیا موتورز به عنوان شرکتی پیشرو در امر خدمت رسانی به مشتریان، تسهیلاتی نظیر عدم نیاز به وقت قبلی جهت استفاده از خدمات کاون را در نظر گرفته است. انجام هر یک از سرویس های دوره ای نظیر  تعویض روغن در محل  می تواند نیازمند ساعت ها صرف وقت باشد.

طی این همکاری، کاون برای مشتریان خودرو های ام جی تخفیف ویژه ای برای انجام خدمات در نظر گرفته است. همچنین هیچ گونه هزینه ای بابت ایاب ذهاب انجام سرویس در محل از مشتریان MG دریافت نمی شود. کاون با توجه به تجربه و نیروهای توانمند خود، از خدمات ارائه شده پشتیبانی و اصالت قطعات را تضمین می کند. در فاز اول این همکاری مشترک، تنها به خودروهای ام جی فاقد گارانتی خدمت رسانی می شود.

 

مشتریان خودروهای ام جی می توانند از طریق وب سایت www.kaven.ir و یا مرکز تماس 02172417000 و همچنین نصب اپلیکیشن کاون نسبت به سفارش گذاری، مقایسه قیمت ها، مشاهده تاریخچه خدمات دریافت شده قبلی، پرداخت آنلاین، اطلاع از قیمت قطعات اصل و با کیفیت، مشاوره با کارشناسان و... اقدام نمایند. درحال حاضر کاون علاوه بر ناوگان خدمات در محل، سه شعبه استاندارد در سطح شهر تهران در خیابان فرجام، مجتمع تجاری مگا مال و مجتمع تجاری صبا مال داراست.

گفتنی است کلیه خودروهای MG فاقد گارانتی نظیر MG 550، MG 350، MG 3،MG 6 ، MG GS، MG GT شامل همکاری مشترک مدیاموتورز و کاون می شوند.