کمی صبر کنید

اولین بسته تعویض روغن اقتصادی کاون رونمایی شد

اولین بسته تعویض روغن اقتصادی کاون رونمایی شد

اولین بسته تعویض روغن اقتصادی کاون رونمایی شد

کاون از اولین بسته تعویض روغن موتوراقتصادی خود رونمایی کرد. این طرح که ویژه خودروهای سمند، پژو 405 و تیبا است، از زمان انتشار این اطلاعیه تا پایان وقت اداری 3 شهریور ماه در تمامی شعب و نیز خدمات در محل ...

کاون از اولین بسته تعویض روغن موتور اقتصادی خود رونمایی کرد. این طرح که ویژه خودروهای سمند، پژو 405 و تیبا است، از زمان انتشار این اطلاعیه تا پایان وقت اداری 3 شهریور ماه در تمامی شعب و نیز خدمات در محل این شرکت در تهران با 15 درصد تخفیف انجام می شود.

طرح ویژه کاون در سه شعبه فرجام، مگا مال و صبا مال و تمام مشتریان خدمات در محل اجرا می‌شود. طی این برنامه علاوه بر تعویض روغن  با تخفیف 15 درصد، بازدید عملکرد سیستم تهویه (کولر)، روغن هیدرولیک فرمان، روغن ترمز و مایعات همراه با تست باتری و دینام و تنظیم باد نیز رایگان انجام می شود.

کاون با توجه سال ها حضور در صنعت خودرو کشور، خدمات خود را با تضمین اصالت قطعات ارائه می کند و پشتیبانی از خدمات جزء اصول اصلی این مجموعه می باشد. گفتنی است، کاون برای ارائه سرویس در محل هیچ گونه هزینه ای بابت هزینه ایاب و ذهاب دریافت نمی کند.

برای استفاده از خدمات این طرح تمامی دارندگان خودروهای مذکور می توانند با ارسال کد خودرو به شماره 50002015917020 از خدمات کاون بهره ببرند. همچنین شهروندان جهت مشاوره و کسب اطلاعات تخصصی در مورد خودروی خود و اطلاع از سایر طرح های شرکت کاون می توانند به وب سایت این شرکت و یا با شماره تلفن 72417000 تماس حاصل نمایند.

برای نصب  اپلیکیشن سرویس درمحل کاون روی نوشته کلیک نمایید.