کمی صبر کنید

دوشنبه های بدون اجرت کاون

دوشنبه های بدون اجرت کاون

دوشنبه های بدون اجرت کاون

جشنواره دوشنبه های بدون اجرت کاون شرکت کاون در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به مشتریان و فرا رسیدن ماه های پایانی سال، جشنواره دوشنبه های بدون اجرت را از طریق سرویس خدمات در محل مشتری و همچنین شعبات ...

جشنواره دوشنبه های بدون اجرت کاون

شرکت کاون در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به مشتریان و فرا رسیدن ماه های پایانی سال، جشنواره دوشنبه های بدون اجرت را از طریق سرویس خدمات در محل مشتری و همچنین شعبات کاون به اجرا در می آورد.

در جشنواره دوشنبه های بدون اجرت کاون که برای سرویس های تعویض روغن و فیلتر، شمع و لنت در نظر گرفته شده است، هیچ گونه هزینه ای بابت ارائه خدمات، در محل مشتری و شعبات ویژه کاون دریافت نمی شود.

ناوگان سرویس در محل و همچنین شعبات شرق کاون واقع در خیابان فرجام بین چهارراه حیدر خانی و خیابان آبگون و شعبه غرب واقع در شهرک اکباتان، مجتمع تجاری مگامال آماده اجرای این طرح می باشد.

کاون با سال ها تجربه در عرصه ارائه خدمات خودرو و همچنین دارابودن تیم متخصص، خدمات مختلف خودرویی نظیر تعویض روغن موتور خودرو ، تعویض روغن گیریگس ، بازدید روغن گیربگس ، تعویض لنت ترمز ، تعویض شمع ، تعویض فیلتر هوا خودرو ، تعویض فیلتر هوا کابین , تعویض باتری خودرو ، تعویض لاستیک ، فروش قطعات خودرو ، شارژ گاز کولر خودرو ، بالانس چرخ ماشین، تنظیم باد لاستیک , تعویض روغن دیفرانسیل ، تعویض باد لاستیک ، تعویض فیلتر بنزین ، پنچری خودرو، دیاگ خودرو و.. را به کلیه خودروهای موجود در کشور با ضمانت اصالت قطعات و پشتیبانی از خدمات ارایه می کند.

کاون در تلاش است دغدغه های موجود در زمینه ارائه قطعات تقلبی، تعمیرگاه های متفرقه و همچنین سختی های مراجعه به تعمیرگاه را مرتفع کند و مشتریان از سرویس های مختلف با اطمینان کامل استفاده نمایند. کیفیت در ارائه خدمات و نیز سرعت در انجام آن دو مقوله مهمی است که کاون به آن توجه دارد. کاون با توجه به دسترسی به قطعات اصل و با کیفیت، خدمات خود را با قیمتی شفاف و رقابتی عرضه می کند.

گفتنی است، شهروندان تهرانی از طریق وبسایت www.kaven.ir  و یا اپلیکیشن کاون می توانند نسبت به سفارش گذاری، مقایسه قیمت ها، مشاهده تاریخچه خدمات دریافت شده، پرداخت آنلاین، اطلاع از قیمت قطعات اصل و با کیفیت اقدام نمایند. مرکز تماس کاون02172417000  نیز همه روزه آماده دریافت سفارشات مشتریان و ارائه اطلاعات مختلف خودرویی است.