کمی صبر کنید

افتتاح دومین شعبه سرویس در محل خودرو کاون در غرب تهران، به زودی

افتتاح دومین شعبه سرویس در محل خودرو کاون در غرب تهران، به زودی

افتتاح دومین شعبه سرویس در محل خودرو کاون در غرب تهران، به زودی

دومین شعبه از شبکه خدمات درمحل خودرو کاون به زودی در غرب تهران و در مجتمع تجاری مگامال راهاندازی میشود. نخستین شعبه کاون با هدف ارائه سریع و مطمئن خدمات خودرو 11 اردیبهشت ماه و همزمان با نیمه شعبان در ...

دومین شعبه از شبکه خدمات درمحل خودرو کاون به زودی در غرب تهران و در مجتمع تجاری مگامال راه‌اندازی می‌شود.
نخستین شعبه کاون با هدف ارائه سریع و مطمئن خدمات خودرو 11 اردیبهشت ماه و همزمان با نیمه شعبان در خیابان فرجام افتتاح شد تا مناطق شرقی تهران را تحت پوشش قرار دهد.  دومین شعبه کاون نیز در روزهای آینده کار خود را در مجموعه مگامال واقع در شهرک اکباتان آغاز می‌کند تا شهروندان ساکن در مناطق غربی تهران بتوانند به راحتی از خدمات خودرو سریع و مطمئن استفاده کنند.
با افتتاح دومین شعبه از کاون، شهروندانی که برای خرید و استفاده از مجموعه تجاری و تفریحی مگامال به این محل مراجعه می‌کنند، می‌توانند همزمان با خرید، از خدمات خودرو نیز استفاده کرده و بدون اتلاف وقت برای مراجعه به تعمیرگاه، در زمانی کوتاه سرویس مورد نظر را دریافت کنند.
مجموعه خدمات در محل و شعب کاون با سابقه‌ای 15 ساله در حوزه خودروی کشور تلاش می‌کند با ایجاد شعبات ویژه و استاندارد در نقاط مختلف و به خصوص پرتردد شهر به منظور دسترسی راحت‌تر هموطنان و نیز ارائه خدمات سرویس خودرو در محل مورد نظر مشتری، خدمات مناسب با قطعات اصل و با کیفیت را ارائه کند. خدماتی چون تعویض روغن، تعویض لنت، تعویض شمع، تعویض انواع فیلترها، دیاگ خودرو، تعویض باتری، تعویض لاستیک، بازدید مایعات، شارژ گاز کولر، بالانس چرخ، تنظیم باد و... از مواردی هستند که در شعبه‌های خدمات خودرویی کاون به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین سرویس‌های سیار کاون نیز پس از ثبت‌نام و دریافت سفارش مشتریان در محل مورد نظر به ارائه خدمات می‌پردازند.

شهروندان تهرانی می توانند خدماتی چون تعویض روغن موتور خودرو ، تعویض روغن گیریگس ، بازدید روغن گیربگس ، تعویض لنت ترمز ، تعویض شمع ، تعویض فیلتر هوا خودرو ، تعویض فیلتر هوا کابین , تعویض باتری خودرو ، تعویض لاستیک ، فروش قطعات خودرو ، شارژ گاز کولر خودرو ، بالانس چرخ ماشین، تنظیم باد لاستیک , تعویض روغن دیفرانسیل ، تعویض باد لاستیک ، تعویض فیلتر بنزین ، پنچری خودرو دیاگ خودروو... را در محلی که مورد نظر آنهاست و یا از طریق شعبات استاندارد کاون که در مراکز پرتردد و تجاری مستقر است، درخواست نمایند.
شبکه خدمات سریع خودرو کاون تلاش می کند تا دردسرهای مراجعه به تعمیرگاه‌های متفرقه، مشکلات ترافیکی و استفاده از لوازم یدکی تقلبی برای مشتریان را از بین ببرد. کاون با پشتیبانی از خدمات خود و مسئولیت‌های اجتماعی در نظر گرفته شده، نیروهای آموزش دیده، شعبات گسترده، استانداردهای ویژه و همچنین دسترسی به قطعات اصلی، خدمات سریع خودرویی را در کمترین زمان، در بهترین شکل و در مناسب‌ترین مکان ارائه می‌دهد.
برای دریافت اطلاعان بیشتر می‌توانید به وب‌سایت شرکت به نشانی www.kaven.ir مراجعه کرده و یا با مرکز تماس مشتریان به شماره 23529529 تماس حاصل نمایید. اپلیکیشن کاون نیز برای استفاده راحت‌تر شهروندان بزودی در دسترس قرار می گیرد.