کمی صبر کنید

نخستین شعبه سرویس در محل خودرو کاون افتتاح شد

نخستین شعبه سرویس در محل خودرو کاون افتتاح شد

نخستین شعبه سرویس در محل خودرو کاون افتتاح شد

نخستین شعبه سرویس در محل خودرو کاون افتتاح شد

سرویس در محل خودرو کاون برای اولین بار 

نخستین شعبه شبکه سرویس در محل کاون با هدف ارائه سریع و مطمئن خدمات خودرو ، در خیابان فرجام واقع در شرق تهران افتتاح شد.

مجموعه کاون با سابقه‌ای 15 ساله در بازار خودرو کشور تلاش کرده است با ایجاد شعبات ویژه و استاندارد در نقاط مختلف و به خصوص پرتردد شهر به منظور دسترسی راحت‌تر شهروندان و نیز ارائه خدمات سرویس خودرو در محل مورد نظر مشتری، خدمات مناسب با قطعات اصل و با کیفیت را ارائه کند.

شهروندان تهرانی می توانند خدماتی چون تعویض روغن موتور خودرو ، تعویض روغن گیریگس ، بازدید روغن گیربگس ، تعویض لنت ترمز ، تعویض شمع ، تعویض فیلتر هوا خودرو ، تعویض فیلتر هوا کابین , تعویض باتری خودرو ، تعویض لاستیک ، فروش قطعات خودرو ، شارژ گاز کولر خودرو ، بالانس چرخ ماشین، تنظیم باد لاستیک , تعویض روغن دیفرانسیل ، تعویض باد لاستیک ، تعویض فیلتر بنزین ، پنچری خودرو دیاگ خودرو و... را در محلی که مورد نظر آنهاست و یا از طریق شعبات استاندارد کاون که در مراکز پرتردد و تجاری مستقر است، درخواست نمایند.

 

شبکه خدمات و سرویس در محل خودرو کاون تلاش می کند تا دردسرهای مراجعه به تعمیرگاه‌های متفرقه، مشکلات ترافیکی و استفاده از لوازم یدکی تقلبی برای مشتریان را از بین ببرد. کاون با پشتیبانی از خدمات خود و مسئولیت های اجتماعی در نظر گرفته شده، نیروهای آموزش دیده، شعبات گسترده، استانداردهای ویژه و همچنین دسترسی به قطعات اصلی، خدمات سریع خودرو را در کمترین زمان، در بهترین شکل و در مناسب ترین مکان ارائه می دهد.

با اغاز به کار رسمی فعالیت این مجموعه و افتتاح شعبه مرکزی کاون در خیابان فرجام، شاهد افتتاح شعبه های استاندارد دیگر آن در نقاط مختلف شهر و افزایش ناوگان ارائه خدمات سرویس در محل خودرو مورد نظر مشتری طی هفته های آینده خواهیم بود، به گونه ای که مشتریان بتوانند با آسودگی خیال و بدون اتلاف وقت به کارهای روزمره خود بپردازند.

گفتنی است همزمان با این افتتاح، وب سایت این شرکت به ادرس kaven و مرکز تماس مشتریان با شماره تلفن 23529529 نیز آغاز به کار نمود تا شهروندان به سهولت امکان ارتباط با کاون و ثبت درخواست و سفارشات خود را داشته باشند. همچنین طی روزهای آینده، اپلیکشن ویژه کاون نیز در اختیار عموم قرار میگیرد.

سرویس در محل کاون

کاون سرویس خودرو در محل